donderdag 11 april 2013

vakantie

tis hier nog een paar dagen vakantie
en daar genieten we met volle teugen van
niet dat we allemaal van die fancy dingen doen
neeee juist niet
gewoon ff rustig aan
tot ons zelf komen voordat de gekte van de gewone dag weer begint 

wel heb ik de speelkamer opgeruimd en kreeg ik een 'nieuwe' oude kast
 waarin ik nu al mijn rommelspul netjes heb opgeborgen 
al mijn garen zit nu in van die in keurige plastieke bakken.
als ik iets wil maken vul ik mijn mandje gewoon met wat bollen



bijvoorbeeld voor deze pottekes, geen blikken 
want we eten hier nauwelijks uit blik .......
maar glazen potten had ik nog wel


zoals ik al zei doen we lekker rustig aan
en dan heb ik veel meer zin m te koken
meestal eten alleen Ollie en ik veggie 
maar deze week was iedereen in de veggie-mood en aten we
een linzen salade met artosjokharten en feta
stampot rucola met pijnboompitjes en van die heerlijke gesmolten geitenkaasjes
en gisteren wilde LennyB nog eens zelfgemaakte frieten
hij heeft dapper geholpen met schillen en snijden 
want voor 5 man frietjes is een flinke berg
en met de van Dobben groentekroket was er weer een dagje 'zonder'



fijne dag nog 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...