zondag 28 juli 2013

vallen enzo ...

"maar mevrouw een skateboard op uw leeftijd ....."

ik was in het ziekenhuis terecht gekomen per ambulance 
Met zwaailicht
En sirene
(kei cool vonden Ollie en LennyB)

waar was ik ... oja ik lig dus op die brancard en 
word van onderzoek naar onderzoek gereden
en die gast van radiologie denkt dus dat ik zelf
 op dat skateboard ben gesprongen .... 
Nee natuurlijk niet! 
dat was een rare samenloop van omstandigheden.

met een enorme bult 
en een zware hersenschudding 
mag ik weer naar huis

vanaf die dinsdag lig ik veel op bed
zit in een gratis draaimolen
en moet rustig proberen te blijven terwijl BB
alles in moet pakken voor de vakantie.

vrijdagnacht vertrekken we
in het donker rijden gaat het beste

onze vakantie kan beginnen ....
het huis lijkt mooi,
het zwembad ditto



 jammer genoeg blijkt er van alles mis 
met de leidingen
loodgieters komen af en aan
'maar dat kan niet dat er uit dat pijpje rioolwater stroomt'
en toch is het zo meneer ......


tot 2 keer toe moet er een ruimer komen 
die de leidingen door komt spuiten

en tot overmaat van ramp wordt ook nog het
zwembad groen ......
"helemaal vergeten"
 alsdus de eigenaar
"we komen er snel wat chloor ingooien
als we opweg gaan naar een meeting met lunch"
zegt diezelfde eigenaar op zondag .....

het waren lieve mensen hoor
en ze hebben ons ook echt goed geprobeert te helpen
maar 8 dagen gerotzooi en gerommel
vinden we toch wel veel



gelukkig hebben we ons er niet door laten doen
en hebben we toch nog veel kunnen genieten
het was heerlijk weer en een prima omgeving

op naar de volgende vakantie :)


1 opmerking:

  1. Oeiii, toch niet meer gaan skaten hè !

    En wat jammer van de nare bijkomstigheden op de vakantie,maar fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...