dinsdag 9 december 2014

onmogelijke liefde

iedere dag zit 'ie' bij ons op de tuinstoel
onze Robin Roodborst
maar ik heb nog steeds niet de kans gekregen om
een fatsoenlijke foto van 'm te nemen
de rotzoo op onze eettafel daaren
tegen die loopt niet zo maar weg
ik noem het liefdevol mijn pop-up-atelier ...........


Robin gaf me veel inspiratie ...........
en omdat vriendin Karen me al had gezegd om 
de boel op een canvas te kleven
begon ik eraan ............


eerst kleurde ik een achtergrond 
dit keer niet met fabricpaint
maar met ecoline omdat het toch een
canvas wordt er het niet wasbaar hoeft te zijn






  met als uiteindelijk resultaat dit .....


een 'Impossible Love'
fijne (examen) week iedereen .............

1 opmerking:

  1. Ik kom na het scrollen tussen de blogjes die ik volg, op die van jou terecht. Wat is dat vogeltje mooi tot stand gekomen, KNAP WERK!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...