maandag 7 november 2016

Herfst

Vandaag heeft de herfst dan toch eindelijk ingezet. Ik geloof dat het vandaag de hele dag heeft geregend. Maar zeker weten doe ik dat eigenlijk niet.



De blaadjes die ik eerder deze week uit onze tuin raapte waren eindelijk droog en plat genoeg om er mee te doen wat ik in mijn hoofd had .....



Ze zijn zo mooi van kleur. Het is zo zonde dat ze vallen ......



Na wat geschuif en gerommel heb ik er uit eindelijk een collage van gemaakt.


Tussendoor zong ik nog een 'Happy Birthday' want onze jongste is alweer 15 jaar. Geen foto natuurlijk want dat is echt zoooooo dom :)



Met Gesso heb ik de photocopy op de stof bevestigd .....




en nu het lange wachten ........ iets waarvoor ik geen geduld heb en ik leidt mezelf maar af met het eten van de pannenkoeken die de wederhelft heeft gebakken ...........


Morgen het leuke werk ......
Ik kan haast niet wachten .....

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...