woensdag 23 november 2016

Plannen

Vol plannen en vaak komen ze niet uit .... ik denk dat iedereen dat wel herkent .

We moeten van alles en dan komen de 'leuke' dingen op de laatste plaats.

Maar sinds enige maanden zijn onze twee dochters gaan samenwonen en is er dus wat ruimte vrij gekomen in mijn hoofd maar ook in ons huis ...............
Het was nu eindelijk tijd voor een eigen atelier/studio 
Ik kreeg niet alleen een eigen plek maar in september startte ik ook met de academie richting Textiele Kunst. nu heb ik dus regelmatig opdrachten die ik moet maken en met alles op een vaste plek is dat wel zo gemakkelijk. Het is erg inspirerend en het plan is nu om in ieder geval iedere dag bezig te zijn met 'iets' ..... Momenteel ben ik into het overbrengen van plaatjes op stof ...... met behulp van een transfermiddel krijg je prachtige effecten .....
de blaadjes zijn daarvan een voorbeeld? ............




Wat dachten jullie van deze Cats Game




en dan heb ik het nog niet eens over al die andere plannen   ...............
Het volgende werkje zal rondom visjes gaan .....


Fijne dag!
Ester



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...