zondag 20 november 2016

rommelen en rotzooien

deze week overkwam het me weer .......
Ik zit enthousiast te vertellen over de academie en hoe inspirerend het allemaal is  .........
Vragen ze me wat ik er dan doe .....

Ja weet ik veel ....... als ik erover begin te vertellen zie ik de wenkbrauwen al langzaam optrekken .... ik sla theelichthouders plat en haak er rond ...... dat doet 't 'm niet ......

Ik weef met schuursponsjes? Ook dat is niet echt indrukwekkend .....

nou ja laat ook maar ......

Waar was ik de vorige keer gebleven?
O ja ik had de foto's dus geprint op het katoen en toen ik het papier verwijderde heb ik er hier en daar een accentje gezet met een steekje ...


Intussen had ik een aantal lapjes met bladeren en thee en wat zwarte verf in de pasta pan laten stomen.  BB noemt dat al mijn heksenbrouwsels.
Ik moet nu dringend een nieuwe pastapan want daarin kan nu natuurlijk geen spaghetti meer in gekookt worden ....

Dat wachten daar heb ik dus alweer geen geduld voor dus de eerste keer maakte ik ze te vroeg open en waren ze amper gekleurd. De tweede keer heb ik netjes 3 dagen gewacht .....



Intussen had ik op de academie geleerd van soluvlies ..... da's gewoon toveren .... je naait erop en he kunt het oplossen in water ..... Daarmee maakte ik een blaadje dat nu de indruk geeft dat al het bladgroen al is vergaan ..... en alleen de nerven er nog maar van zijn over gebleven





wat een verhaal .......
nou ja dit is uit eindelijk het resultaat van mijn herfstthema .....



Fijne rommel week :)
Ester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...